Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Ένα δασάκι στο μπαλκόνι μου!

Η άνοιξη μπήκε πια για τα καλά και πέρασε και από τις κατασκευές μου μια βόλτα! Με ανοιξιάτικη διάθεση λοιπόν,έφτιαξα μια σύνθεση για να την τοποθετήσω ως κεντρικό κομμάτι στο τραπέζι του μπαλκονιού μου. Χρησιμοποίησα παχύφυτα,που είναι ανθεκτικά και δεν χρειάζονται πολύ νερό,διάφορα διακοσμητικά  κι έφτιαξα ένα μικρό κήπο με λίμνη μέσα σε μια γυάλα!Είναι τόοοσο
χαλαρωτικός να τον κοιτάς ακόμα κι αν δεν μπορείς  να κάτσεις στο παγκάκι!!


9 σχόλια (+add yours?)

Λαμπρινή είπε...

Καταπληκτικό!!!!!!!!!!

apinkdreamer είπε...

ειναι υπεροχος ο μικρος σου κηπος!!! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

alex είπε...

οοοοοοοοοο!!!!!καταπληκτικο!!!!!
Μια πραγματικη οαση σεεεε μικρο μεγεθος!!!!
Πολυυυυυ καλη δουλεια!!

maya =^o^= είπε...

πωπω!!τι λες τώρα;;;υπέροχη κατασκευή!!σου αξίζει να κερδίσεις!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!!!!!ξετρελάθηκα!!!!!!!!!!

Δημιουργίες άλλης εποχής.. είπε...

Φανταστικός ο κήπος σου..Μπράβο σου..!

Τζωρτζίνα είπε...

Χαίρομαι πολύ πολύ πολύ που σας αρέσει γιατί κι εγώ απόλαυσα το φτιάξιμο αύτης της κατασκευής(και την απολαμβάνω ακόμα κοιτώντας την..).Ευχαριστώ!!!!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!
ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ PINKDREAMER!!!!

vailie είπε...

Τι ομορφος που εγινε ο κηπος σου... Μου θυμιζει το νεραϊδοκηπο που φτιαξαμε περυσι με τις κορες μου (θα τον αναρτησω προσεχως)!
Τα χρυσοψαρα ειναι αληθινα?
Πωπω,εμπνευση....μπραβοο!!!!
Καλως σε βρηκααα!!!!

Dizzy button είπε...

Καταπληκτική ιδέα!!! Καλώς σε βρήκα!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...